torsdag 30. juli 2009

første helg i sydney!















Då har det gått ei uga siden sist bloggings, og for ei innholdsriga uga det har vært! w
ow!
Itte enrollment sist fredag fant me ud at me ville ud te IKEA og handla litt småting. Meg og d
an, to svensker + någen festlige folk som hang seg på, reiste ud te ikea, någe som viste seg te å bli ein dagsekskursjon! ;) to busser og et tog, som te samen blei ein og ein halv time (me hadde fått beskjed om 40 min--) blei reisen, men men - me fant hvertfall fram! ;) Ting tar litt lengre tid når ein ikkje e så godt kjent.. men for ein tur det va! blei kjent me mange kjekke folk :)
















Me følte oss NESTEN som hjemma når me fekk servert svenske kjøttbullar og
nydelige daimkaga! Amerikaneren, briten, og di to newzelanderne likte visstnok óg den svenske maden (di nikka og smilte hvertfall) - og svenskene va jo i himmelen!
















Folk kikka LITT rart på oss på hjemveien, der me strevde me alle tingå me hadde kjøpt (it wasn't only only:P ) , men me hadde det utrolig løye! masse latter, og det va rett og slett ein herlige dagstur! dåkk komme nok te å hørra mer om disse folkå, spesielt di to svenskene: Johanna og Linnea, di e golliga! ;)
















På lørdagen blei me invitert hjem te kjendisen te Dan, Kurt. Der fekk guttane spelt litt fifa mens me jentene satt på romme og tatla, kan liga det! :) di va heilt fantastiske, utrolig welcoming, og me koste oss veldig masse begge to! :) Alle e australske, så me plukka opp någen australske gloser her og der, og eg må sei at eg føle meg NESTEN litt australsk :P hehe, nei, e ikkje så gale! men eg må sei (spesielt te maria ;) ) at me fekk faktisk skrøyd av engelsken vår!! kem sko ha trodd d?? ;) d va ein utrolig kjekke kveld, me nye relasjoner og mange gode folk! fantastic!






























Helgå blei avslutta me Hillsong Sunday Night - og wow! for ein lovsang! for ein tale! for et lokale! for någen folk! heilt sjukt bra - og eg glede meg allerede te neste søndag!
















We are PUMPED! :)

Gud velsigna dåkk der hjemma - enormt gla i dåkk, familie og venner :)




4 kommentarer:

  1. Så kjekt å lesa om koss dokk har det! Digg at dokk har fåt så mange venner allerde! :)
    Men;"di va utrolig welcoming". Du har vert der så lenge at du har allerede mista litt av det norska ordforrådet ;) Hehe!
    xoxo

    SvarSlett
  2. det hørres ut som om dokk har det digg!! :D og det e så kjekt å hørra :)
    Bra at folk forstår ka dokk seie og til og med skrøyte over engelsken :D
    Dokker e digg folkens! <3

    SvarSlett
  3. Hahahaha! eg daue av latter;) utrolig welcoming, dokk skrive nok heile bloggen på engelsk itte et par uker t tror eg! d varma godt å lesa litt fra dokk! e så sykt gla for at dokk har d bra uti den store vidle verden! Digge dokk vilt!! Eg og ska reisa kjampa langt, heilt t finland på tirsdag, ooo..:p

    knuse klem! guds fred i heimen! spesst deg dan, son manne-fred;) oppi adle jentene!

    piz out`n about, mate!

    SvarSlett
  4. Kjekt å lesa bloggen dokkas. Lykke te down under. Take care and Gud bless

    SvarSlett