mandag 26. april 2010

prinsessene mine..

her er de to nydeligste jentene i hele verden. bare 2 og en halv måned til jeg får se de igjen!! gjett om jeg gleder meg!
savnsavnsavnsavnsavnsavnsavnsavnsavnsavnsavnsavnsavnsavn.

idag har det vært en nydelig dag! Sov lenge, har jobba med skolearbeid hele dagen (som faktisk er enormt kjekt!), dan laga middag og sola skein. det blir ikke bedre enn det? Og jo, vi har leta etter billetter til fiji (!!!). Nydelig dag.

Det går mye i oppgaveskriving for tiden, vi har enormt mange svære oppgaver som skal inn om noen uker. Det som er vanvittig deilig er at det er enormt kjekt å skrive de.. en oppgave heter foreksempel Goal setting portfolio, og den handler egentlig om oss selv. haha. Vi skal skrive om verdier, mening med livet, budsjettering, personlige mål og mye mer. Ganske interessant, nå som vi faktisk har tid til å tenke over oppgavene. Må skrøyde litt og si at jeg og Dan har blitt så mye flinkere dette semesteret, nå gjør vi oppgavene noen dager FØR innleveringsfristen istedenfor samme kveld.. noe som er veldig deilig!
Ellers ikke så mye nytt egentlig. livet går sin vante gang og det er deilig. Skole er vanvittig bra, kirke er fantasisk bra, mann er veldig bra (!!) .. livet er nydelig!:) rett og slett. nyter dagene!
forresten, her er det en link til Knut Amund (en kamerat fra skolen) sin blogg. Han legger ut litt videoer om hva som skjer, og dette er fra et surpriseparty vi var på igår:

nå skal jeg ta en liten ryddings på rommet (...sjokket? :P) mens dan spiller fifa med kompiser:)
gonatt verden!
xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar