mandag 31. august 2009

koalaer og kenguruer! :)

Meg og danemann gjekk te ein koalapark her ein dag, og me fekk klappa koalaer og kenguruer! :) va utrolig kjekt (selv om di fleste dyrå sov, haha :P ) men d e allti kjekt me litt kvalitetstid me dan, he's the best! :)



mamma lengta itte bilder av dan, så her ser du sødasen ! :)



va ein aldeles nydelige dag! :) gjekk mer og mer opp for meg at me faktisk e i australia, i og med at eg fekk sjansen te å klappa kenguruer! :) hehe..


BTW, dan har begynt å laga eget hjemmelaga brød! :) eg e imponert! brøde her nere e ikkje som hjemma, så dan took action og kjøre på, så nå e d nyyydeligt hjemmelaga norskt brød te frokost og lunsj kver dag.. nam! tusen takk dan;)

11 kommentarer:

  1. åå! sjøl om dyrene va søte, likte eg best den skapningen på øverste bilde! <3

    SvarSlett
  2. åh,så koseligt! Du e herlig Ellie :)

    SvarSlett
  3. jej, superaussies liksom :) kult!

    SvarSlett
  4. Hei brudepar......Kossen går det med me dokke...Savne dokke jo,men me vett at dokke har det kjekt og fint der dokke e..Anita og Tassen e på overnatting og me kose oss masse,,me mimre masse og ser på koselige bilder.fant jo han Dan og på fleire a bildene så me har jo smilt godt,,,Kos...Ønske dokke ei fine uga og håbe jo på at me skype imorgen...Hilsa på farmora og onkelen te Dan i kjerkå. Eg sku helsa masse fra Daniella og faren....Klem mamsen.Tassen og Anita

    SvarSlett
  5. ååå :) så kjekt! :) tusen takk for d, va utrolig kjekt å skypa me dåkk adle 5!:) hihi.. :) dåkk e heltane mine, eg e så gla i dåkk! for ein familie eg har, eg e så utrolig heldig! :) savne dåkk!! ha ei goe uga:) ta vare på di goe øyeblikkene som dukke opp :)

    SvarSlett
  6. Hei herr og fru Nyvoll Boe....varme tanker kommer fra hus nr,13,,,i Randaberg

    SvarSlett
  7. Hei her har me hatt den første morgenen me rim,,,,lengte dokke hjem nå,,,herlige sol har me hatt idag-klem mamsen....

    SvarSlett
  8. Hei ,idag var det minusgrader for første gang,nå blir vel hjemlengselen STOR---Ønske dokke ei fine helg me mangen plussgrader,Goe klem fra MEG,----Nyvoll

    SvarSlett
  9. Hei hei,tenk 7 desember....Nå e julakagene i boks og eg har kost meg masse----Herlige julamusikk te arbeidet,har jo tenkt på dokke og....jul i AUSTRALIA TENK DET.....INGEN JULESNØ,håbe jo på det her....klem fra meg

    SvarSlett
  10. Hei hei nå må dokke snart legga inn bilder på bloggen,me ønske oss mange.....snart e det jul----hilsen MEG

    SvarSlett
  11. Heia her har me 8,5 gr. og måneskinn.Eg og Tassen har vært rundane våre,,,,bare så det reiv i nasen...Nå har fam,Aadland reist og huset blir veldig tomt etter di...Godt me har Tassen her som lager litt liv......Imorgen kveld ska me jo te unno og Mikal.mon tru om det bare blir voksne der,,,,snart bare gamlingane igjen..Tusen takk for ett herligt år som me har sammen,,Tenk nå ser me dokk ikkje før te neste år---

    SvarSlett