mandag 3. august 2009

mer bilder! :)






Romme vårt, det beryktede walk-in-closete, dan sine nye tøflissar (der e kaldt her!!) og badet vårt :)

















På lørdag traff me ein kompis, Kurt og kjæresten hans Karmel. De e så søte! :) Di bor 10 min fra sentrum, så me gjekk te ein utkikkspost og fekk DEN fine utsikten av byen.. breathtaking! :)

























På kvelden kom ennå et vennepar av kurt og karmel, og det blei plutselig ein trippeldate ;) me gjekk og spiste på ein thairestaurant, og det va himmelsk godt!! :) herlige kveld me flotte folk! :) Såg public enemies på kino ittepå, den va okey te guttefilm å ver ;)




Mandag kveld lagte alle i huset middag fra sitt land.. Me (elle egentlig bare Dan) lagte komla! :) me hadde italiensk, curry og britisk mat og sørafrikansk, australsk og canadisk dessert!! mektig!! Eg tror aldri eg har vært så mette så eg va då! fy søren! :) va deilig godt alt isamen!

4 kommentarer:

  1. å! så kjekt å se bilder fra huset! :D men eg har jo sett det live då, viaa skype ;)
    Kan liga at dokk valgte mitt forslag te middagen ;)
    apropo, eg e solten! snakkes ! <3

    SvarSlett
  2. åh, så flotte du e Elisabeth! Heilt nydelige :)
    Veldig kjekt å se bilder! Keep up the good work;) Heheh, må nesten bare snakka engelsk t dokk nå vel?
    love you!

    SvarSlett
  3. ser ut som dokk kose dokk pretty people :D
    Glede meg til dokk skrive mer!
    lovelovelovelove

    SvarSlett
  4. sv. Eg digge deg og Mrs. Bø! :)
    elske å lesa bloggen dokks ;) hihi
    du e tøff!

    SvarSlett