mandag 31. mai 2010

17 mai i sydney

en helt perfekt dag. FLOTTE, vidunderlige, fantastiske folk, god norsk mat, super stemning og selvfølgelig litt regn (hva er vel 17mai uten det?). 17 mai i sydney funker det og :)



5-manns-korpset vårt :)




alle mannfolka hoppa, utenom amerikaneren som ikke forstod et ord av det vi sa. "på en to tre hopper dere. 1 -2 -3!" hahaha. epic bilde da!

ivrige damer som ikke nøler med å ta bilder av de barske mannfolka. det må til!:)


barneleker må man jo selvfølgelig ha: sekkeløp og potetløp. koooselig.

starbucks på 17mai kan vel ingen si nei til;)



russ! wei.

3 av mine favorittmennesker. fytti så bra!
17mai-tog!




nammmmmmmmmmmmmmmmmm.

17 mai i sydney var helt fantastisk og er en opplevelse vi sent kommer til å glemme. Jeg tror aldri jeg har sett så mye entusiasme når det kommer til 17 mai, og det er sant det de sier; at det er i utlandet norskblodet virkelig kommer fram.. merker en rar glede hver gang noen drar fram noe norsk. enten det er brunost, melkesjokolade, vafler eller norsk flagg. haha.
Nå er det ikke så lenge til vi kommer hjem, rundt 5 uker tror jeg. Selv om vi gleder oss noe enormt masse til å komme hjem (!!), så nyter vi de siste ukene her nede også. Dette året har virkelig vært et eventyr og jeg gleder meg til siste rest av det. Vi har truffet SÅ mange flotte mennesker (alle nordmennene på bildene ovenfor for eksempel - er så glad for at de fleste har planer om å flytte hjem, det blir litt lettere å holde kontakten da) , har hatt sinnsykt flinke lærere og ledere og utrolig mye bra undervisning. wow. dette året har virkelig vært en av de beste beslutningene jeg har tatt, kan jeg trygt si. hillsong college anbefales på det sterkeste.

1 kommentar:

  1. Å så koseligt innlegg søta:)

    Eg glede meg t dokk komme hjem!! men d hørres ut som om dokk e flinke å nyta den sista tiå og, d må t:)

    lovelove you:*

    SvarSlett