søndag 9. mai 2010

TOMORROW TOMORROW!!

Imorgen (!!!) reiser vi til FIJI!! Vi pakker for fullt og gleder oss som noen småunger på julaften!:) det er meldt litt regn og torden og sånn, men det er ikke farlig at værvarselet er litt forvirret.. vi vet nemlig at det skal være sol og fint vær hele tiden. (i jesu navn, amen!;)
Vi skal være der fra mandag til lørdag, bo i en bungalow på stranden, slikke sol, bade i basseng og himmelblått hav, snorkle blant fisker og bare være i paradis. det blir bra! TUSEN HJERTELIG takk til personene som har gitt oss denne fantastiske ferien, dere vet hvem dere er. tusen takk!
Livet her nede er fortsatt enormt bra. LITT utfordrende å bo med 4 mannfolk, men jeg sier til meg selv: "en livserfaring rikere". haha! Det går somregel veldig greit:)
Idag er det søndag og det betyr kirke! Jeg jobba i kidsavdelingen idag, og selv om jeg var litt nervøs , gikk det overraskende bra. Var med 100 5+6åringer.. masse springing, lek, krangling, latter, hopping, dansing, synging, (litt) grining.. men alt i alt: god stemning. Barnepastorerne er mine nye helter! Dan jobba på grillen idag, og lukter god (?) barbequelukt nå.. og ja, med grill så mener jeg pølse, hamburger, bacon, egg. kl 11 om morningen!! hva skjer med det! jeg blir ikke så frista for å si det sånn. OG grill hjemme er best, det må jeg innrømme!
og sist men ikke minst:
GOD AUSTRALSK MORSDAG MAMMAENE VÅRE! jeg var så heldig å fikk en liten morsdagsgave i kirken idag, siden de ga de ut til alle damene.. :)
Mamma Siv og mamma Sissel; dere er de beste mødrene vi kan ha! TUSEN takk for at dere er så fantastiske! WE LOVE YOU.
see you soon!

2 kommentarer: