lørdag 1. mai 2010

oppgaver og neglelakk..

Det er lørdag ettermiddag og jeg sitter og skriver oppgaver- hurra!! haha..eller ikke. Joda, er ganske bra altså, må bare få selvdisiplinen igang før jeg begynner. er ikke den beste når det kommer til disiplin. bah.
Men neglelakk! det funker ganske bra når du bare sitter og skriver på dataen uansett. Så nå har jeg en hånd = fransk manikyr, den andre er helt tom.. haha. om noen timer har den også kanskje fransk manikyr. Dan har klippa plenen og jeg har tent lys! er nemlig litt kaldt her nå.. så satser på at stearinlys varmer det litt opp:) Det er veldig rart at det er høst her nå, også skal vi hjem til sommer i juli. Jeg elsker det! summer in my heart .
jaja.. Får kanskje begynne med studiene nå? idag skriver jeg om et cross-cultural interview jeg gjorde med ei jente fra sør-afrika igår.. ganske interessant!
Jeg skal skrive masse masse masse, så jeg er helt ferdig med oppgavene til jeg reiser til FIJI! da vil jeg nemlig ha fri og ikke måtte tenke på innleveringer. ganske bra motivasjon:) vi reiser om EN UKE!!!
uansett, ha en fin helg folkens! Nyt vår - været!:) snakkes snart!
og dere som er på Colour-konferansen i london--kooos dere!! jeg gleder meg til neste år!
har forresten dilla på proverbs (ordspråkene) for tiden. så mye visdom! kapittel 3 er min favoritt så langt. read it:) i loved it!
xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar