torsdag 25. februar 2010

colour twenty10

haha, jeg prøvde å få til noe fancy i høyrekolonna, jeg ville nemlig vise promovideoen til COLOUR twenty10! som nærmer seg med STORMSKRITT!! det er en kvinnekonferanse, som samler damer fra hele verden til 4 dager med fnising, jentestuff, latter og livsforvandlende "God-encounters".. jeg gleder meg!
ANYWAYS.. fikk det ikke helt til i høyrekolonnen, men jeg vil ikke slette det heller, for den viser mange kanonbra sanger som er verdt å høre på!!

jeg legger ut linken til colourpromoen her heller, så får du gå inn og se på den selv.. så mye mindre fæncy, i know. men sånn går det når man ikke er datageek.

http://www.youtube.com/watch?v=CFCvuVRWjQ8

AWESOME!!

og ikke fortvil.. konferansen skal være i Hillsong London også!! noe å tenke på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar