torsdag 11. februar 2010

skolestart

nå er skolen skikkelig igang igjen! Vi har hatt 2 uker med Intensivs og tro meg - dagene er intense! vår første innleveringsoppgave er nevnt, skoledagene varer fra 08.30 til 17.30, og som regel noe som skjer i kirka på kvelden. kunne vi hatt det bedre? neppe!

er utrolig å oppleve alt det som kirka putter i oss; vi har fantastiske lærere som bare ønsker at vi skal vokse i og med Gud, vi får være med og "serve" på team som en del av kirka og vi blir kjent med utrolige mennesker. Det er fantastisk.

Jeg er utrolig forventingsfull til dette semesteret og VET at kule ting kommer til å skje. Når vi søker Gud, gir Gud oss løftet om at han skal komme nær oss. Og det opplevet jeg så til de grader. Jeg blir så utfordra og strekkt!

en kul ting til:
Vi var på staff/student meeting med pastor brian houston på tirsdag, og gjett hvilket land som er på 5 plass av representater??? Det er 59 ulike nasjoner representert her på college og Norge var på 5 plass med over 50 norske studenter!!
hvis ikke det sier noe om framtiden i Norge, så vet ikke jeg.. :)

jeg blir gira av tanken..

Godnatt gode mennesker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar