søndag 28. februar 2010

februar

jeg kom over det nydeliste kjøpesenteret i sydney downtown og fant et shoppingvindu som jeg tror vår alles kjære Maria hadde elsket! om jeg kjenner henne rett.. ;) jeg ble stående leeenge og bare kikke på alt som var i det vinduet, og fy søren, så mye fint det var!! Mens jeg stod der kom det bort noen søte gamle damer og kikka, og vi stod og prata en liten stund.. det er kult at det går an å connecte med folk over et butikkvindu.





bollesøndag!! NAM.




Som du kanskje vet, så går jeg og Dan på "pastoral youth" linja her nede, og som en del av det så får vi være med på "Wildlife", som er ungdomsarbeidet for kidsa mellom 15 og 18 år. og det er så sinnsykt gøy!! De har ungdomsmøte hver fredag og det tar flatt av - hver gang! For å få et så stort ungdomsmiljø til å fungere (hundrevis av folk!) så har de delt det inn i 6 "tribes", og hver tribe har 2 tribal-leaders - en jente og en gutt! de styrer da sin tribe, som består av ledere som leder hver sine cellegrupper av wildlifefolk! vi er da to av mange ledere i "Tribe Titans", og alle lederne danner en ledercellegruppe.. og for noen uker siden, arrangerte guttene i cellegruppen vår en slags "jentekveld" for oss.. for å vise at de setter pris på oss :) a la jentekvelden på kjellaren :) og det var SÅÅ koselig! roser, stearinlys, romantisk sang, oppvartning, pizza, baskin robbins is.. fantastisk kveld.


meg og min nyydelige brasilianske venn Carol - utrolig skjønn jente!


mannfolk digger mat.


ufrivillig massasje?



guttene sang titanic-sangen!!! aww..


glade damer!!



tuddelu fra elisabeth ;)

p.s. vi stortrives .

2 kommentarer:

  1. Se her, ska dåkk få ein kommentar ;D

    Det ser såååå kjekt ut!! Og de bollene såg gooooe ut :P Nå har eg akk skreve på veggen te Dan ;) Kos dåkk mye vidåre, me glede oss te dåkk komme hjem og får hørra alt dåkk har lert!! =)

    Koz og Klemz, liksom!1 <3
    Love u guys!!

    SvarSlett
  2. Haha! eg fekk kje opp på mi blogger-side-ting at du hadde lagt ut et nytt innlegg før i dag! Hallemann! Så eg hadde vertfall kommentert før hvis eg hadde sett dette fina innlegget før;)

    Men du! EG DIGGA vinduet!!DILLDALL!! der e ein sånnein butikk her i oslo og..eller der e fleire,eg må alltid stoppa å se i vinduet,hihi:)

    Digge jentekveld,d såg kjekt ut! jenter fortjene alltid masse oppmerksomhet og stæsj bare fordi de e jenter! woho:)

    også sist men ikkje minst eg digge DEG!
    LOVELOVE:D

    d e kjekt å se kossen livet går der nere:)
    klem

    SvarSlett